петък, 13 февруари 2015 г.

Реклама в Гугъл

Реклама в Гугъл


Българинът чете и обича да чете в голямата си част. Намаляващият брой на четящите хора се дължи на погрешната политика на държавата ни в преобладаващите мнения и настроения, а не на нежеланието на хората. Според общественото мнение държавата трябва да предприеме мерки и действия, за да популяризира книгата, а и също, за да помогне за културното развитие на нацията ни. Времето като фактор има не голямо влияние върху потребността и активността на българските читатели. В голямата си част, те признават, че не им достига, но обобщават, че ако книгата е интригуваща, завладяваща, то време ще се намери (реклама в Гугъл).
 От анкетното проучване стана още ясно, че липсва ясна маркетингова стратегия от страна на издателствата за популяризиране на продуктите им и успешното им позициониране на пазара на потребителите. Друг ценен извод е, че българските автори, по незнайни причини, са се отчуждили твърде много от хората и трябва да предприемат незабавни мерки, за да си върнат изгубените позиции.


            

Няма коментари:

Публикуване на коментар