Реклама в Гугъл
Българинът чете
и обича да чете в голямата си част. Намаляващият брой на четящите хора се дължи
на погрешната политика на държавата ни в преобладаващите мнения и настроения, а
не на нежеланието на хората. Според общественото мнение държавата трябва да
предприеме мерки и действия, за да популяризира книгата, а и също, за да
помогне за културното развитие на нацията ни. Времето като фактор има не голямо
влияние върху потребността и активността на българските читатели. В голямата си
част, те признават, че не им достига, но обобщават, че ако книгата е
интригуваща, завладяваща, то време ще се намери (реклама в Гугъл).
От анкетното проучване стана още ясно, че
липсва ясна маркетингова стратегия от страна на издателствата за популяризиране
на продуктите им и успешното им позициониране на пазара на потребителите. Друг
ценен извод е, че българските автори, по незнайни причини, са се отчуждили
твърде много от хората и трябва да предприемат незабавни мерки, за да си върнат
изгубените позиции.
Няма коментари:
Публикуване на коментар